UKK – Usein kysytyt kysymykset

UKK - Usein kysytyt kysymykset

Himos Juhannusta ei järjestetä vuonna 2020. Tsekkaa alta vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin sisältäen lippupalautusten ohjeet ja linkit. Jos mieleen nousee kysymyksiä, joihin ei vielä vastausta UKK-osiosta löydy, niin laita meille somessa yksäriä ja vastaamme mahdollisimman nopeasti. Viesteihin vastataan saapumisjärjestyksessä, viivettä saattaa välillä olla
Päivitämme nettisivujemme usein kysyttyjen kysymysten vastauksia kaiken uuden tiedon pohjalta.

1. Miten kesäkuun jo ostettujen lippujen kanssa käy?

Himos Juhannus 2020 –lippu kelpaa lippuna ensi vuoden Himos Juhannukseen. Mikäli haluat osallistua jo ostamallasi Himos Juhannus -lipulla ensi vuoden tapahtumaan, tämä ei vaadi sinulta mitään toimenpiteitä. Pääset voimassa olevalla 2020 lipulla sisään 2021 Himos Juhannukseen. Päiväliput ovat voimassa 2021 samana päivänä, mikä lipussa lukee.
Lipun voi halutessaan myös vaihtaa samanarvoiseen Nelonen Media Live –lahjakorttiin molemmissa lippukaupoissa ja voit päättää täten lähempänä tapahtumaa, minkä lipputyypin ostat. Tai voit myös halutessasi lunastaa ostamasi 2020 Himos Juhannus -lipun takaisin. Myös kulttuuriseteleillä ostetut lippurahat palautetaan asiakkaalle. Alla ohjeet lippukauppasi rahanpalautukseen. Varaudu mahdollisiin ruuhkiin lippukauppojen asiakaspalvelussa ja rahanpalautuksissa. Lippurahojen takaisinhaku on tehtävä 30.6.2020 mennessä.

Tiketti: Tiketti on jokaiseen lipunostajaan yhteydessä, joka on lipunoston yhteydessä antanut sähköpostiosoitteensa. Muussa tapauksessa tarkistathan ohjeistuksen tapahtumasivulta: www.tiketti.fi/himosjuhannus2020

Lippu.fi: Lippu.fi on jokaiseen lipunostajaan yhteydessä, joka on lipunoston yhteydessä antanut sähköpostiosoitteensa. Muussa tapauksessa tarkistathan ohjeistuksen tapahtumasivulta: www.lippu.fi/himosjuhannus

Lippukaupat palauttavat lipunhinnan, josta on vähennetty käsittely- ja mahdolliset toimitusmaksut.
HUOM! Mikäli lippukoodi ei toimi palautuslomakkeessa: Lippukaupan järjestelmässä saattaa olla viive, koodi ei ole vielä ehtinyt aktivoitua ja palautuslomake voi olla ruuhkautunut. Yritä myös lisätä yksi tyhjä rivi lippukoodin jälkeen, jos ei mene läpi. Yritä vielä muutaman kerran uudelleen eri ajankohtina ja mikäli ei useiden yritysten jälkeen toimi, ota yhteys lippukauppasi asiakaspalveluun.

2. Voitin liput 2020 tapahtumaan Himos Juhannuksen somesta, miten käy lipulleni?

Siirrämme kaikki Himos Juhannus somesta 2020 lipun voittaneet automaattisesti 2021 lipuiksi, saat lippusi sähköpostiisi 2021 toukokuussa, mikäli lippua ei sinulle ole vielä lähetetty. Tämä ei vaadi sinulta mitään toimia.

3. Voitin liput tapahtumaan ulkopuolisesta kisasta (joku muu kuin Himos Juhannuksen oma some) esim. radio, yhteistyökumppani, joku muu. Miten lippuni kanssa käy?

Himos Juhannusta ei järjestetä 2020, joten valitettavasti voittolippuja ei myöskään voida toimittaa.

4. Miltä näyttää Himos Juhannus 2021?

Himos Juhannus juhlitaan taas 24.-26.6.2021. Lisätietoa ensi vuoden tapahtumasta julkaistaan mahdollisimman pian.

5. Mitä teen mökkimajoitusten kanssa?

Festivaali ei vastaa peruuntuneista majoituskuluista. Olet saanut majoituksen ehdot varauksen yhteydessä. Varmista majoituspaikasta mahdollisuudet majoituksen perumiseen, siirtoon tai muuhun vaihtoehtoon toiveidesi mukaan. Myös majoitusyritykset ovat aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiinsa.

6. Olen ostanut bussi- tai junaliput jo, miten toimin?

Festivaali ei korvaa peruuntuneita matkakuluja. Olet saanut lippuvarauksen yhteydessä lipun peruutus- tai muutosehdot, katso ohjeet, muutosehdot ja yhteystiedot varaukseltasi.